Montag, 25. Mai 2020

Canım, senin maaşın ne kadar?

Kıyamet kopamadı.
Başlarda, önlem almalıyız, şunu bunu yapmalıyız, aman aman diye kendini paralayan meslekdaşım bir numaralı kural ihlalcisi oldu. Kendisine soruyorum: Neden dikkat etmiyorsun John? O da bana soruyor: Bu kadar önlem çok değil mi? Dedim, seni ben öldüreceğim. İki haftadır ihlal yok.
Komşum da normale dönmek istediğini söyledi. Ne yapmak istersin mesela, dedim. Mesela sinemaya gitmek, arkadaşlarla yemeğe çıkmak. Sen? Uçağım olsun istiyorum, dedim. Sonra kardeşimi aradım. Kaça bir uçak, dedim. 2-3 bine alınır, dedi. Ben uçak diyorum, o ailece uçak bileti anlıyor çünkü kimse kimseyi dinlemiyor yine. Nasıl bir uçak, dedi. Privat jet, sekiz kişilik, dedim. Düşündü. Bir milyon tutar, dedi. Ama olmaz abla. Neden? Pilot lazımmış. Pilotu nasıl ödeyecekmişiz.