Donnerstag, 28. April 2016

Mutlu ilişkiler için formül ya da aletlerin evrensel mi?

Parayla olan münasebetimizle, ilişkilerde kullandığımız sevgi kalıplarının benzerlikleri beni 1923 Almanya hiperenflasyonu için almaya geldiler. Gittim ben. Döndüğümde boyum biraz uzamıştı. Ne olmuş, neden olmuş ve nasıl bir çözüm üretilmiş? Olaya bakıldığında tüm ilişkilerin ruh halleri okunuyor. Yeni modum: İlişkine in. Çözüm odaklı yaşayan, içinde ukte çeşitleri biriktirmek istemeyen herkes o yıllara gitmeli. Çünkü bu hiperenflasyon sonucunda kazananların ve kaybedenlerin bir listesi var. Çok önemli, heyecanlı ve komik bir liste.
Gazete büyüklüğündeki paralar da ilginçti ama en tatlısı ve beni mutlu edeni, çocukların yığın halindeki para tomarlarıyla oyun oynamalarıydı ki hayat onlara sık sık, haddinden fazla güzel olmalıdır.